De peste 70 de ani, cerul nostru a fost brazdat de mai multe obiecte zburatoare neidentificate. Sunt aceste corpuri nave spatiale extraterestre sau sunt doar simple masinarii rezultate din proiecte ultrasecrete prin care se doreste manipularea oamenilor privind existenta extraterestrilor? Tot ce e posibil, insa potrivit mai multor informatii secrete farfuriile zburatoare sunt doar simple constructii umane. Desigur, asta nu inseamna ca suntem singuri in Univers.
Mai multe detalii in cele de mai jos.
SOCIETATEA VRIL. La inceputul secolului XX, in Germania au luat fiinta mai multe societati secrete in scopuri economice, politice, stiintifice si oculte. Printre ele si misterioasa secta Thule.
Printre ramificatiile Thule se afla si societatea Vril sau Loja Luminoasa, care credea ca vrilul e o forta energetica reala, care putea fi stapanita de om prin intermediul paranormalului.
Interesant este faptul ca societatea Vril si-a luat denumirea din romanul “Rasa care vine”, publicat in secolul XIX de Bulwe-Lytton. In roman se face vorbire despre o rasa secreta de super-oameni care traiau in adancurile pamantului si care aveau puteri supranaturale, inclusiv vrilul (energie electromagnetica). De aici si pana la aparitia unei “farfurii zburatoare” nu a mai fost decat un pas.
MESAJELE DE LA ZEII DE PE ALDEBARAN. In 1920, membrul societatii Vril si specialistul in energie alternativa W.O. Schumann a contact-o pe mediumul Maria Orschitsch pentru ca aceasta sa intre in legatura cu zeii si sa poate construi o masina zburatoare interdimensionala.
Initial, Orschitsch a pretins ca a primit mesaje de la zeii de pe steaua Alderaban, aflata in constelatia Taurului, la 68 de ani-lumina departare de Terra. Mai tarziu, membrii societatii Vril au inceput sa creada ca mediumul a intrat in contact cu o rasa extraterestra, nicidecum cu vreun zeu, si ca vor fi ajutati pentru construirea “vrilului”.
Potrivit lui Henry Stevens, istoric german pe probleme de aviatie, informatiile oferite de Maria Orschitsch au dus la realizarea unui disc zburator.
VRIL 1. Doctorul Schumann , dupa succesul inregistrat in anii ’20, a continuat sa dezvolte planurile sale si, astfel, a aparut proiectul intitulat Vril 1. Potrivit publicatiei “ZeitenSchrift”, in 1934 a fost realizata prima farfurie zburatoare – Vril 1 - care avea la baza efectul anti-gravitatie. Vril 1 a fost pilotat de catre Luther Veitz care a aterizat fortat si care a reusit sa se elibereze din nava, inainte ca aceasta sa explodeze.
Practic, reusita societatii Vril a dus la inceputul unui nou proiect secret nazist finantat de catre guvernul german.
HAUNEBU 1 si V7. Haunebu 1 a fost continuarea primului proiect, Vril 1. Nava a avut un diametru de 25 si de metri si s-a ridicat de la sol in 1939, cu cateva saptamani inainte de incepere celui de al doilea razboi mondial.
Succesul Haunebu 1 si Vril, a dus la desfasurarea unui alt proiect, in paralel cu cele ale Lojei Luminoase, si anume V7, care a implicat alti oameni de stiinta, fizicieni si proiectanti de avioane germane. Se pare ca V7 a avut un succes mai mare decat proiectele anterioare sau cel putin asa rezulta dintr-un memorandum adresat lui Hitler de catre doctorul Richard Miethe, in 1944.
In cartea “Arme secrete germane in al doilea razboi mondial”, capitolul “Farfurii zburatoare”, autorul Rudolf Lusar aduce dovezi asupra existentei proiectului V7. Lusar scrie ca “incet-incet, iese la iveala adevarul ca in timpul razboiului (n.m.: Al doilea razboi mondial) cercetatori si oameni de stiinta germani au facut primele miscari in directia “Farfuriilor zburatoare”. Ei au construit si testat astfel de dispozitive aproape miraculoase. Miethe a realizat o farfurie in forma de disc cu diametru de 42 de metri, in care au fost introduse avioane ajustabile. Schriever si Habernohl au decolat cu primul disc zburator pe 14 februarie 1944. In 3 minute au ajuns la o altitudine de 12.400 de metri si au atins o viteza de peste 2000 km/h in zbor orizontal”.
CE S-A INTAMPLAT CU PLANURILE? Asta e marea intrebarea. Sunt voci care sustin ca ele au ars in timpul celui de al doilea razboi mondial, savantii germani alegand sa le distruga decat sa ajunga in mainile inamicilor.
Insa, sunt voci care sustin ca unele planuri au cazut in mainile americanilor, dupa ce Germania a pierdut cel de al doilea razboi mondial. Mai ales ca dupa sfarsitul razboiului a inceput si nebunia OZN-urilor. Mai mult, exista posibilitatea ca pana si celebrul Roswell sa fie o facatura, pentru ca nava spatiala prabusita ar fi fost de fapt un V7 imbunatatit.
Mai multe detalii in cele de mai jos.
SOCIETATEA VRIL. La inceputul secolului XX, in Germania au luat fiinta mai multe societati secrete in scopuri economice, politice, stiintifice si oculte. Printre ele si misterioasa secta Thule.
Printre ramificatiile Thule se afla si societatea Vril sau Loja Luminoasa, care credea ca vrilul e o forta energetica reala, care putea fi stapanita de om prin intermediul paranormalului.
Interesant este faptul ca societatea Vril si-a luat denumirea din romanul “Rasa care vine”, publicat in secolul XIX de Bulwe-Lytton. In roman se face vorbire despre o rasa secreta de super-oameni care traiau in adancurile pamantului si care aveau puteri supranaturale, inclusiv vrilul (energie electromagnetica). De aici si pana la aparitia unei “farfurii zburatoare” nu a mai fost decat un pas.
MESAJELE DE LA ZEII DE PE ALDEBARAN. In 1920, membrul societatii Vril si specialistul in energie alternativa W.O. Schumann a contact-o pe mediumul Maria Orschitsch pentru ca aceasta sa intre in legatura cu zeii si sa poate construi o masina zburatoare interdimensionala.
Initial, Orschitsch a pretins ca a primit mesaje de la zeii de pe steaua Alderaban, aflata in constelatia Taurului, la 68 de ani-lumina departare de Terra. Mai tarziu, membrii societatii Vril au inceput sa creada ca mediumul a intrat in contact cu o rasa extraterestra, nicidecum cu vreun zeu, si ca vor fi ajutati pentru construirea “vrilului”.
Potrivit lui Henry Stevens, istoric german pe probleme de aviatie, informatiile oferite de Maria Orschitsch au dus la realizarea unui disc zburator.
VRIL 1. Doctorul Schumann , dupa succesul inregistrat in anii ’20, a continuat sa dezvolte planurile sale si, astfel, a aparut proiectul intitulat Vril 1. Potrivit publicatiei “ZeitenSchrift”, in 1934 a fost realizata prima farfurie zburatoare – Vril 1 - care avea la baza efectul anti-gravitatie. Vril 1 a fost pilotat de catre Luther Veitz care a aterizat fortat si care a reusit sa se elibereze din nava, inainte ca aceasta sa explodeze.
Practic, reusita societatii Vril a dus la inceputul unui nou proiect secret nazist finantat de catre guvernul german.
HAUNEBU 1 si V7. Haunebu 1 a fost continuarea primului proiect, Vril 1. Nava a avut un diametru de 25 si de metri si s-a ridicat de la sol in 1939, cu cateva saptamani inainte de incepere celui de al doilea razboi mondial.
Succesul Haunebu 1 si Vril, a dus la desfasurarea unui alt proiect, in paralel cu cele ale Lojei Luminoase, si anume V7, care a implicat alti oameni de stiinta, fizicieni si proiectanti de avioane germane. Se pare ca V7 a avut un succes mai mare decat proiectele anterioare sau cel putin asa rezulta dintr-un memorandum adresat lui Hitler de catre doctorul Richard Miethe, in 1944.
“Azi, sub conducerea mea directa si in prezenta a doi ofiteri, a fost testata nava V7 pe cerul Balticii. La primul test de zbor, a zburat la 23.800 de metri, la al doilea – 24.200 de metri. Poate functiona si cu energie neconventionala”, ar fi scris Miethe in mesajul adresat cancelarului german.
In cartea “Arme secrete germane in al doilea razboi mondial”, capitolul “Farfurii zburatoare”, autorul Rudolf Lusar aduce dovezi asupra existentei proiectului V7. Lusar scrie ca “incet-incet, iese la iveala adevarul ca in timpul razboiului (n.m.: Al doilea razboi mondial) cercetatori si oameni de stiinta germani au facut primele miscari in directia “Farfuriilor zburatoare”. Ei au construit si testat astfel de dispozitive aproape miraculoase. Miethe a realizat o farfurie in forma de disc cu diametru de 42 de metri, in care au fost introduse avioane ajustabile. Schriever si Habernohl au decolat cu primul disc zburator pe 14 februarie 1944. In 3 minute au ajuns la o altitudine de 12.400 de metri si au atins o viteza de peste 2000 km/h in zbor orizontal”.
CE S-A INTAMPLAT CU PLANURILE? Asta e marea intrebarea. Sunt voci care sustin ca ele au ars in timpul celui de al doilea razboi mondial, savantii germani alegand sa le distruga decat sa ajunga in mainile inamicilor.
Insa, sunt voci care sustin ca unele planuri au cazut in mainile americanilor, dupa ce Germania a pierdut cel de al doilea razboi mondial. Mai ales ca dupa sfarsitul razboiului a inceput si nebunia OZN-urilor. Mai mult, exista posibilitatea ca pana si celebrul Roswell sa fie o facatura, pentru ca nava spatiala prabusita ar fi fost de fapt un V7 imbunatatit.
Despre cum planurile discurilor zburatoare au cazut in mainile americanilor veti putea citi mai multe informatii intr-un articol viitor.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu
adauga un comentariu fie prin contul tau de blogger, fie prin cel de facebook