În iunie 1981, în El Paso, Texas, Tom Ogle era împuşcat, reuşind să supravieţuiască atentatului. Două luni mai târziu, pe 19 august 1981, acesta a fost găsit mort în locuinţa sa, concluzia privind moartea sa fiind una cât se poate de ciudată şi anume sinuciderea printr-o supradoză de Darvon, combinată cu consumul excesiv de alcool. Asta cu toate că toţi apropriaţii lui au spus că acesta nu consuma medicamente opioide, gen Darvon, şi nici nu bea alcool peste limită.
Pentru cei care nu ştiţi cine este acest Tom Ogle sau ce motive ar fi avut oameni importanţi să îi dorească moartea, aflaţi că a inventat în 1977 un mecanism de alimentare cu vapori de combustibil pentru toate autovehiculele. Acest dispozitiv, ataşat la motorul unei maşini, înlocuia combustibilul tradiţional (benzină sau motorină) cu gaz, orice maşină parcurgând cu doar 3 litri de gaz (capacitatea dispozitivului) distanţă de 160 de km.
În plus, emisiile generate erau cu mult mai ecologice decât cele actuale. La scurtă vreme după ce a realizat această invenţie, în 1978, marele concern Shell l-ar fi ofertat cu 20 de milioane de dolari în schimbul invenţiei sale. Însă, spirit libertin, Ogle a refuzat, pentru că ştia că invenţia sa nu va fi realizată, ci doar îngropată.
Pe 11 decembrie 1979, Tom obţine patentul asupra invenţiei sale. La trei luni de la moartea sa, proiectele finale şi originale privind patentul său au dispărut din Biroul Naţional pentru Patente din Washington. Cum scriam şi mai sus, cauzele morţii lui Tom Ogle sunt cel puţin bizare şi dubioase.
Lucru care a dus la crearea unei teorii a conspiraţiei, care din mai multe puncte de vedere pare să fie una reală.
Atentatul din iunie 1981, concluzia morţii sale (sinucidere de supradoză cu Darvon şi consum excesiv de alcool, deşi el nici alcool nu prea consuma) şi dispariţia proiectelor patentate sunt argumente solide în ceea ce priveşte faptul că moartea sa a fost de fapt un asasinat, pus la cale de unul (shell) sau mai multe concernuri, fiindcă invenţia sa ar fi dus la o cădere abruptă a firmelor din industria petrolieră, care se ocupau cu comerţul petrolier şi nu numai, unele putând chiar şi falimenta.
O conspiraţie care a reuşit din moment ce, între timp, s-au găsit o parte din schiţele lui Tom Ogle, dar fără să se poată construi dispozitivul.
Pentru cei care nu ştiţi cine este acest Tom Ogle sau ce motive ar fi avut oameni importanţi să îi dorească moartea, aflaţi că a inventat în 1977 un mecanism de alimentare cu vapori de combustibil pentru toate autovehiculele. Acest dispozitiv, ataşat la motorul unei maşini, înlocuia combustibilul tradiţional (benzină sau motorină) cu gaz, orice maşină parcurgând cu doar 3 litri de gaz (capacitatea dispozitivului) distanţă de 160 de km.
În plus, emisiile generate erau cu mult mai ecologice decât cele actuale. La scurtă vreme după ce a realizat această invenţie, în 1978, marele concern Shell l-ar fi ofertat cu 20 de milioane de dolari în schimbul invenţiei sale. Însă, spirit libertin, Ogle a refuzat, pentru că ştia că invenţia sa nu va fi realizată, ci doar îngropată.
Pe 11 decembrie 1979, Tom obţine patentul asupra invenţiei sale. La trei luni de la moartea sa, proiectele finale şi originale privind patentul său au dispărut din Biroul Naţional pentru Patente din Washington. Cum scriam şi mai sus, cauzele morţii lui Tom Ogle sunt cel puţin bizare şi dubioase.
Lucru care a dus la crearea unei teorii a conspiraţiei, care din mai multe puncte de vedere pare să fie una reală.
Atentatul din iunie 1981, concluzia morţii sale (sinucidere de supradoză cu Darvon şi consum excesiv de alcool, deşi el nici alcool nu prea consuma) şi dispariţia proiectelor patentate sunt argumente solide în ceea ce priveşte faptul că moartea sa a fost de fapt un asasinat, pus la cale de unul (shell) sau mai multe concernuri, fiindcă invenţia sa ar fi dus la o cădere abruptă a firmelor din industria petrolieră, care se ocupau cu comerţul petrolier şi nu numai, unele putând chiar şi falimenta.
O conspiraţie care a reuşit din moment ce, între timp, s-au găsit o parte din schiţele lui Tom Ogle, dar fără să se poată construi dispozitivul.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu
adauga un comentariu fie prin contul tau de blogger, fie prin cel de facebook